torsdag, september 06, 2007

Mannen som kunde tala med hästar

I tisdags var vi och red islandshäst. Det var inte alls speciellt kul. Hästarna var bra dresserade och löd bra, men det var fan bra skumpigt alltså. Obeskrivligt ont i röven och ljumsken fick man. Jag var en av tre som var de enda som inte vågade att galoppera. Gick ju skitfort att bara tölta som det hette... Att rida är inget jag hoppas göra igen.

Igår och idag hade vi ämnet PGL (person-, grupp- och ledarskap eller nåt..). Jävligt intressant ämne. Var och en skulle ställa sig framför klassen och berätta om hela sitt liv. Gårdagen gick bra, inga "incidenter", men idag var det lite dystrare miner. Tre stycken i klassen började grina efter en tjejs historia och följande halvtimmen efter lektionen var det begravningsstämning. Sjukt vad en person historia kan påverka en själv.

Nästa vecka: havskajak...

Peace!

3 kommentarer:

At 8:50 fm, Anonymous Anonym said...

gött! jag hoppades att du skulle skriva lite om skolan. kul att läsa om vad som händer på skolan och dina tarmar.

vid tillfälle kommer jag ner och gör skogen osäker. bara så du vet.

 
At 8:28 em, Anonymous Anonym said...

låter bra det. kolla om du kan tajma in nån annan som ska ner och hälsa på också då. f.ö. så har jag hamnat i samma klass som en av pousettes polare. rasmus heter han om det låter bekant.

håll i hatten...

 
At 9:50 fm, Anonymous Anonym said...

"raz", jajamen. han är rätt schlöö.

 

Skicka en kommentar

<< Home