måndag, september 24, 2007

En liten rapport

Efter att ha spenderat halva dan (minst) i datasalen idag så tänkte jag äntligen gå nu efter att precis ha blivit klar med engelska-arbetet, men nej då. Kom precis på att jag måste skriva klart en ansökan till Blue Academy (Fritidsresors reseledarutbildning) där de som lyckas komma in får gå en tredagars gratisutbildning med garanterat jobb till sommaren. En kanonchans verkligen. I vanliga fall får turismeleverna betala en summa på över 4000:- för att gå kursen men vi får den gratis.

I vilket fall som helst så vill jag bara ifrån den här jävla datasalen nu. Men det är väl bara att sätta igång med ansökan på direkten. Salen stänger ju faktiskt om 10 minuter kom jag precis på nu. Tar det imorn istället...

I övrigt är det inte mycket som händer här nere nu. En läx-, arbets-, pluggkupp-fas är vi inne i nu. Stora arbeten i alla ämnen, plus prov och många andra saker att tänka på. Så där lagom hektiskt. En enda lång ninjafylla nu i helgen har väl kanske inte heller direkt hjälpt till på traven. Men det är bara att bita ihop.

Nu får det vara nog! Jaa det får det! Adjö!

6 kommentarer:

At 2:58 em, Anonymous Anonym said...

niiiiiiiinja!!

 
At 4:44 em, Anonymous Anonym said...

Här får du en intervju jag gjorde med dig i forntiden... Inte mycket som har ändrat sig sen dess =)

Har du några barn? Nej

Vad är din favoritsport? Fotboll
Har du någon fru? Nej

Vad är din älsklingsrätt? Lasagne

Vilken är din älsklingsbok? Bert

Vilket tv program tycker du om? Hemkört, 7 till 9 (?)

Vad är dina favoritdjur? Ödlor och ormar

Hur gammal är du? 9 år

Hur lång är du? 1m 36cm

Vad väger du? 30 kg

 
At 2:48 em, Anonymous Anonym said...

Haha, touché! Vänta du bara ska jag leta fram lite gött som du kluddat ner som nioåring du med ;)

 
At 6:41 em, Anonymous Anonym said...

haha, ja du har ju en grym bok liggande någonstans!

 
At 3:22 em, Anonymous Anonym said...

P: Ajemensan! Kommer dock inte ihåg om du är med i den? Får ta och rota fram den nästa gång jag är hemma. Ha det!

 
At 4:34 em, Anonymous Anonym said...

nej, jag är nog inte med. om jag inte har skrivit i den typ tio år efter er andra...

 

Skicka en kommentar

<< Home